Drömmar

Ända sen jag var liten så har jag drömt mycket. Klardrömmar (drömmar då man är medveten om att man drömmer) Styrande drömmar (då måste man först befinna sig i en klardröm för att vara medveten nog att kunna styra drömmen) Varseldrömmar (vilket kan handla om mig själv eller någon jag känner och även om människor jag inte känner) Varseldrömmarna kan bestå av olika symboler som jag med tiden har lärt mig att förstå innebörden av och de kan ibland också visa händelsen innan det händer.

Eftersom det har varit så  sen jag var barn så är jag van vid dem och Jarmo och resten av mina nära är också vana då jag berättar en del för dom.

Vissa drömmar lämnar starkare intryck än de andra och jag skulle kunna berätta hur många som helst för er. En av drömmarna jag hade inatt var en sådan och den kanske jag kan berätta men inte just nu för minstingen pockar på uppmärksamhet.



Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande:) Vilken helt underbar bild.

2012-01-23 @ 22:26:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0