Vi bakar härhemma

Eller rättare sagt Jarmo bakar med barnen. Han har tålamodet med att det tar sin tid, det blir stökigt och det finns händer högt och lågt.







För min egen del måste jag tyvärr erkänna att jag bakar hellre själv för jag vill att det ska gå snabbt smidigt och kladdfritt.
Så jag smyger in i en egen hörna och slänger ihop en dubbel sats kladdmuffins utan att barnen hinner blinka.



Och just nu växer högen av vaniljbullar ute i köket och det verkar inte vara någon ände på degen därute.
Dom är ett bra bakteam dom där.
Jarmo och barnen.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja dom bullarna är jättegoda men det är dina muffins också

2012-02-19 @ 17:39:18
Postat av: storasyrran

Härligt!

2012-02-19 @ 19:11:05
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0