Än så länge har vi klarat oss men...

Jag är en planeringsmänniska ut i fingerspetsarna och jag måste nu i efterhand  elva år senare erkänna att ha ett barn som fyller år i Februari (The Månad av maginfluensa och annan skit) inte var ett smart drag.
Med tanke på att:
1. Barnet blir lite besviken över att det alltid fattas gäster på kalasdagen då de ligger sjuka i vinterkräksjukan.
2. De som är friska och kommer kanske inte bara kommer med presenter utan kanske också lite andra överraskningar i form av någon sjukdom strax efter. Ja eftersom det är svårt att leva isolerat bara för att jag skulle önska det.
Jag borde gått över tiden ytterligare ett par veckor eller helt enkelt tidigarelagt hela händelseförloppet.
Men det är alltid lätt att vara efterklok.

Kommentarer
Postat av: mamma

fin bild

2012-02-16 @ 21:54:02
Postat av: Nina

Ja, det skulle du ju ha tänkt på så klart, haha. Blev själv lite nervös nu när jag läste det. Jag skulle fått en aprilbebis förra året men han behagade ploppa ut redan i början av mars och ska snart ha sitt första kalas. Hm, det var ju inte heller så vältänkt av mig då...

2012-02-17 @ 20:46:43
URL: http://denvassastekniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0