Peppbrev till mig själv!

Jag har en del saker att intala mig imorgon när jag vaknar.

 

Jo Malin, du kommer att klara av att stiga upp ur sängen och göra dig och lilleman iordning för avfärd mot jobb och dagis utan att ha tagit en snus.

 

Nej Malin, världen kommer inte att gå under utan snus.

 

Ja Malin, du klarar av eventuella morgondiskussioner som kan komma att bli utan att få ett lätt hysteriskt anfall.

 

Du kommer att köra lugnt och fint i trafiken (såklart att jag gör när Emil är med!) men kanske inte efter dagislämningen.

 

Ja man kan njuta av kaffet och frukosten utan att stoppa in en snus efteråt.

 

Trycket över huvudet och tunnelseendet kan du försöka låtsas som att det inte existerar nu. Jo jag har slutat en gång tidigare så jag vet att det kommer..

 

Le mot kollegor och elever! Dom ska inte straffas över att du försöker att sluta snusa.

 

Förrvirringen som uppstått i hjärnan nu ska du försöka bortse ifrån. Det ordnar sig om ett par dagar. Kanske.

 

Sms:a ett hejdå till barnen eftersom du förmodligen glömt av det i förvirringen i morse.

 

Ät lunch och försök att njut fastän du inte ska stoppa in en snus efteråt.

 

Som sagt världen går inte under!

 

Kaffe. Försök iallafall att njuta av det fastän stunden efteråt inte att kommer att komma.

 

Efter jobbet: undvik barnen så gott det går. För deras skull.

 

Kvällen, ja har du fixat det idag fixar du det imorgon med!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Yey!!

2011-11-15 @ 11:01:05
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna

ha ha Kämpa på:)

2011-11-17 @ 17:05:39
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0