Nej, nej,nej...

Efter två dagar fyllda med.. Tryck över pannan, dimmig syn, ofokuserad och allmänt helvirrig  i hela huvudet så gick det inte mer. Det är som att leva i en bubbla och jag skulle kunna fortsätta och rabbla upp alla  symptom men jag hoppar det.

Ja, jag suger, jag är kass och jag måste skaffa mig en helt ny plan för att lyckas. Så illa är det. Och jag kan inte ljuga och låtsas som att det har gått bra.

Men jag vet iallafall att jag har fina hejjavänner!! Och nu skäms jag ännu lite mer...


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja vi hejar fortfarande! Men kanske trappa ner är bättre taktik än sluta tvärt? KRAM

2011-11-16 @ 22:46:48
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0