Here we go again

Jag blir en smula irriterad på att vissa trottoarer i Götene ska vara så förbaskat breda!
För hade dom inte varit det så hade troligtvis våra fina (dyra vet jag nu enligt säker källa) fälgar på bilen fortfarande varit hela och fina.
Och inte sett ut som dom gör nu. Jag hör fortfarande ljudet när dom ristas upp mot kanten.
Brunett har jag blivit idag igen. Det har ju givetvis ingenting att göra med bilincidenten (vad trodde ni..) utan mer på att dom ljusa fina slingorna pryddes av en mörk utväxt. Men till våren går jag nog på livet som blond igen.
Och ja, jag har blivit sugen på att blogga igen men den här gången ska jag inte känna att jag måste göra inlägg varje dag utan mer när tid finnes.
Och den inföll sig precis nu.
Trevlig söndagskväll mina vänner.
I somras ljus, nu kör vi på mörkt.
Passar ju så bra när mörkret ändå infaller sig menar jag.
Tack och lov att November varit en mild månad. Håll i sig..

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad trevligt att du skriver igen. Jag ska ta mig en funderare själv... kanske kan jag kompromissa med mig själv och livet. Jag har så mycket inom mig - men kanske inte allt passar ihop på samma blogg som handlar om man, barn och äkta vänner.



Kram!

2011-11-06 @ 21:28:35
URL: http://casalott.se
Postat av: storasyrran

Åh vad härligt att du är tillbaka! Lovely! Mörk som ljus, du är lika fin vilket som! Kram på rej

2011-11-06 @ 21:40:23
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna Karlsson

He he opps! Snygga ni är:)

2011-11-07 @ 09:16:40
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0