30 Mars Dagens rapport

Jag vet att det sitter en mormor i Borås som gärna vill höra och se läget här hemma.

Ett halvår med cellgifter är avklarade och just nu inleds fem veckors strålning i Borås.

Sista etappen.

Så här kommer en del av dagen











Solen värmde gott och efter jobb och dagishämtning intog vi mellanmålet på altan.

Och idag har jag inga kliiga krypningar i kroppen som jag hade igår.

När jag fick för mig att krafsa iordning i trädgården, sen höststädning som blev vårstädning.

Stunden som kommer efteråt.

Först belåtenheten.

Sen den lilla smygande känslan av att det skulle faktiskt kunna vara så att fästingjäklarna fått för sig att attackera mig.

Jooo dom lever de små elakingarna. Året om.

Men jag klarade mig. Jag drömde bara att det satt några stycken på ryggen.


Så dagen har varit fylld med sol.

Frånsett ett par små orosmoln på himmlen.



Men man får  se bort från dom och njuta av stunden.

Det finns dom som väljer att se orosmolnen.

Men jag tänker inte välja det.

Jag ser solen.








Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Härliga bilder

2011-03-31 @ 08:11:52
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: mormor

härliga bilder

2011-03-31 @ 10:10:27
Postat av: Sara

Underbara Emil med en underbar fisförnäm min på första bilden :)



Inlägget "Definition" är tillägnat dig. Men d kanske du fattade.



Kram!!!



Ps) hur gick d i lördags i parken?

2011-03-31 @ 20:37:23
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0