Det var ett soligt Borås som mötte upp

Jag åkte med min mor till Borås idag för att göra första besöket på strålningsenheten på sjukhuset där.

Man mäter och ställer in allt inför nästa besök då det provstrålas inför besök tre då det sätts igång på riktigt. 25 behandlingar fem veckor i rad.

Det var inte så sjukhusaktigt där på den avdelningen. Det var mer lugnt på något sätt.

Samtidigt som det blev väldigt uppenbart att alla ensamma människor jag mötte och såg därinne hade cancer.

En del var i sällskap men dom flesta var där själva.

Men det kändes bra idag och jag är övertygad om att nu äntligen är vi vid slutpunkten.













Kommentarer
Postat av: Malin på ön

Jag hoppas allt går bra och att ni har snälla människor på sjukhuset omkring er, må så gott!

/Malin

2011-03-18 @ 14:06:55
URL: http://malinpaon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0