En tripp till havet

I år blir det tidigare än vanligt. Den där spontana trippen som brukar inträffa någon gång senare under sommaren.
Då gubben och barn blir hemma och jag drar iväg med syrran och vän eller vänner någonstans.

Klart du ska åka, inget att fundera på ens sa Jarmo när jag berättade om inbjudan som kom.

Så imorgonkväll sticker vi ner mot Kungshamn, jag syrran och Jossa.
Där det utlovas räkor, vin, smögenbryggor, klippor, hav och härligt prat.

Familjen klarar sig finemang hemma.

Jag kommer att ha det prima.

Bloggen ja..  som ni kanske förstår så har inte den haft högsta prioritet den sista tiden.
Det blir så tyvärr i värmen, under sommaren, dessa grill och vara ute tider.

Så jag måste nog ge den ett lite längre sommarlov.
Som startar nu.
Kanske kommer det ett inlägg när lusten faller in.
Om inte annat så ses vi kanske senare.




Kommentarer
Postat av: Malin på ön

Låter toppen med vin och räkor! Ha en riktigt skön sommar,

Malin

2011-06-09 @ 22:34:23
URL: http://malinpaon.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Ha en underbar sommar!!! Vi kanske ses...

Kram

2011-06-10 @ 16:55:40
Postat av: Lilitha

Ja, bloggen är ju inte allt... Hoppas att du kommer att få det helt underbart.



Kram sötnos

Lilitha...♥



2011-06-14 @ 00:14:02
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0