En paus inför baket.

Stora barnen är iväg och badar i Skövde Arena med Thomas.

Jag har lyckats med konststycket att släpa omkring både på Jarmo och Emil framme på byn i flera timmar. Fast nu ljuger jag, dom var lika sugna på att knalla omkring som jag var.

En fika blev det också. (Givetvis)

Bellas födelsedagspresent är nu fixad, mat för ett par dar inhandlad och ett besök i den nya affären som skulle ha allt till såå billiga priser..

Bra saker? Öh Näää

Billigt? Nääää.

Besviken? Jaa.

Men då har jag iallafall varit där.

Nu väntas storbak inför födelsedagsfirandet nästa vecka.



Men det blir inga semlor. Det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

mmmmm mumma

2011-02-21 @ 09:31:39
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0