Planering och lite pyssel

Det är kluvna känslor här.

Mitt ena jag har dåligt samvete för att jag är hemma ifån jobbet just denna veckan av årets alla.

Mitt andra jag myser med hemmatid med Emil. För trots att han inte är bra i magen än så är han på sitt goaste humör.

 

Så vi pysslar lite, gör lite småplock som att ta fram lite olika dukar och provar på finbordet. Sätter namnetiketter på lite julklappar, kollar så att tomteutstyrseln ligger där den ska, funderar lite till om vi ska ha en riktig gran eller en i plast, planerar lite inför fredagens kalas då Jarmo fyller år. (Om nu Emil blir smittfri)

 

Går ut en sväng i ruskvädret och längtar till sommaren.

 

Går in och längtar till Julafton..

 

Nä nu väntar sysslor.

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0