Så mycket bättre än henne själv kanske?

Jag satt här och tittade på "Så mycket bättre" ikväll och jag kan säga att Lena Ph (som jag inte har haft något emot förut) sjönk  lågt i mina ögon.

Det var "Lalehs dag" ikväll och jag tycker att  det är  intressant att höra dom berätta om sitt artistliv och deras tolkningar på varandras låtar.  Laleh om någon är otroligt duktig på att skriva låtar och sjunga.

 

Och så sitter Lena Ph där under hela middagen och kastar nedlåtande och menande blickar på Laleh. Som att hon vore en liten barnrumpa och inte vet något om artisteriet.

 

Avundsjuka kallas det visst. Och missunsamhet.

 

För dom blickarna var ju inte svårtolkade direkt.

 


Kommentarer
Postat av: Em

Håller inte med... ;-)

Och jag tror inte Lena har något att vara avundsjuk på där inte med hennes egna karriär, å hon sa ju att dem var lite lika... Men ja jo lite noschig tycker jag Lena har varit under hela programserien, men det kanske är bara hennes look, Laleh tycker jag har gjort detta gör bra men hon är lite väl tyst för att vara med.. Men bra tolkningar gör hon absolut!

2011-12-04 @ 13:23:17
Postat av: Malin C

Nä alla tycker vi olika=) Men nä.. jag gillade inte hennes blickar på Laleh alls..

2011-12-04 @ 13:49:03
Postat av: Sara

Jag missade detta helt. Jag var så betagen i Laleh så jag såg inget annat alls.



Jag måste kolla på avsnittet igen ;)



Kram!

2011-12-04 @ 18:23:40
URL: http://casalott.se
Postat av: Marie

Håller med till viss del, tyckte också Lena såg grymt sur ut och oengagerad!!! Men man vet ju inte vad det beror på, kanske inte är avis utan bara inte bästa kompisar?

2011-12-04 @ 22:36:52
URL: http://www.motnyaml.blogspot.com
Postat av: Anna

Faan detta missade jag juh..måste genast kolla..

2011-12-06 @ 09:09:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0