Nu fortsätter vi veckan med

Ett inbokat besök hos läkaren för Emils del då vi ska fortsätta att göra lite pricktester för att se om vi kan bli något klokare.
Kvällen fortsätter med avslutningsfest med kollegerna på jobbet då det blir jultallrik och bowling. Det är imorgon tisdag det.

Onsdagmorgon är jag förhoppningsvis pigg för det är sista dagen innan jag går på en lång julledighet. Jag har sparat några semesterdagar och ihop med lite föräldradagar blir det en sjujäkla go ledighet.

Torsdag ska all julmat inhandlas, julgranen kläs (vi hittade julgransfoten) och det sista fixet ska göras. Som är en del. Något paket kvar, lite ärende åt olika håll.

När Markus och Bella var små satt vi långt inne på julaftonsnatten och gjorde det sista men för ett par tre år sen kanske  så bestämde jag mig för att Allt ska vara klart två dagar innan. Alltså torsdagkväll ska jag bli färdig...

Så att man dagen innan bara kan ägna sig åt att gå och insupa hela julatmosfären i lugn och ro
, ha lite uppesittarkväll och bara vänta.

Och det är så himla skönt ska ni veta.



Kommentarer
Postat av: Anna

Näää gud vilket gulligt kort :)

2011-12-20 @ 12:00:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0