Nu är det lite synd om mig faktiskt..

Apropå det här ..  Han kom fram till mig idag och berättade att han hade berättat historien för sin pappa och även frågat vad det innebär när man kommer.. Och givetvis sagt att det var jag som berättat den för honom.


Hans farmor och farfar hade också funnits med i rummet vid tillfället. DOM TRODDE INTE SINA ÖRON!! och pappan hade tyckt att mattanten kanske borde bytas ut..


Ojojojoj... Och när jag försökte slingra mig ur hela situationen och förklara att historien faktiskt inte var för honom utan för de vuxna vid bordet så sa jag tillslut, -Jag borde berättat den med att knäcka nötter istället.

Han bara tittade på mig.


HERREGUD, säger jag bara. Mitt nyårslöfte får nog bli att vara tyst. Ständigt eller nåt.




Kommentarer
Postat av: Carre

Nej, fortsätt. Mattanterna var sååå tråkiga förr, bättre att ha fräcka roliga istället.

2011-12-20 @ 08:16:49
URL: http://carolasblogg.blogspot.com/
Postat av: storasyrran

Hahah jobbigt malin! Tycker faktiskt synd om dig! Hoppas att pappan och farmor kan skratta åt det sen också!

2011-12-20 @ 10:04:10
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0