Någon som vill smita med mig ut i skogen?

Nu är tiden knapp. Riktig gran som vi har haft i alla år eller plastgran? Jag vill ha en riktig och Jarmo vill ha en i plast.
Ni ser ju vem som har vunnit tidigare, men grejen är att jag har börjat att mjukna lite. Mm visst man slipper hitta barren runt midsommar och ja man vet (bör) vart man har julgransfoten.
Jag tror att vi har köpt en ny tre av de fyra sista åren.
Men lukten! Lukten av en riktigt gran är det inte mycket som slår. Och  att den inte är sådär perfekt.
Sen kan jag fortfarande komma på mig själv sent om kvällen när granen är klädd och det är lugnt hemma  sitta och titta efter små ekorrar springandes upp och ner. Nej det är inte sant men jag tänker på att det var det som jag hoppades på när jag själv var liten.
Att dom skulle dyka upp där nånstans mellan grenarna, Piff och Puff.
Julen -09
Julen-10

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja nästa år måste vi bara ha en riktig!!

2011-12-18 @ 22:06:49
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: FOTO

sv. åh tacktack =D

2011-12-19 @ 11:48:27
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0