Fasa

Jag hade ett allvarligt snack med Jarmo igårkväll.

 

-Vi måste se till att vi ligger steget före med tvätten sa jag. Köpa hem blåbärssoppa på pulver så att vi har. Och isglass. Te har vi alltid hemma så det är lugnt med den biten.

 

För det kommer bara närmare och närmare nu. Inte många slipper undan och rätt som det är har någon i familjen åkt på skiten och då är det jäkligt kört. Riktigt kört.

 

Jag pratar maginfluensa. Hemska fruktade skit som alltid börjar att snurra runt den här årstiden.

Men jag ska ligga två steg före.

I år igen.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Fy!!!! Jag fasar för detta med. Förra året låg vi hela julen, hela familjen så i år får det gärna komma typ nu eller långt efter jul. Eller inte alls, är också välkommet.



Vi är ju bara tre i familjen så vi ska väl inte gnälla, jämfört med t ex er som är fem. Hemskt är det iallafall.



Kram :)

2011-12-04 @ 18:42:22
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0