En vecka före Jul!

Det är synd att jag inte kan lägga ut lite bilder på en del julklappar som jag har köpt, speciellt till min mor och syster men jag vet att dom läser här så.. Nix det blir inget med det. Jag hittade små fina saker förra helgen när vi var på Liseberg men det får vänta med dom bilderna.

Om jag tänker på att ta några kort på dom senare. Det märker vi. Jag var i stan (Lidköping) med en vän tidigare idag och hittade det sista till Bella så hon är klar. Markus är klart det med och Emils är färdigt.

Så det är inte mycket kvar nu. Skönt att det mesta är gjort och i år har vi beställt en del på nätet vilket är väldigt smidigt.


Gårdagen var riktigt trevlig med sällskap och mat , lite vin och spel.
Jarmo uppvaktades med skönsång och paket från oss tidigt på morgonen när han kom hem från jobbet, och fler fina presenter på kvällen.





Ser ni blomman på bordet? Det är min thailändska kollega på jobbet som (förutom att hon är världens omtänksammaste person) så är hon grymt duktig på att göra konstverk av grönsaker!





Det som ser ut som en tulpan till vänster är gul lök och paprika, de vita "blommorna" är botten på kinasallad.. Bilden ger inte riktig rättvisa.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja nu blev jag nyfiken ,tack för igår det var jättetrevligt och blomster arrangemangen är helt fantastiska

2011-12-17 @ 22:17:09
Postat av: storasyrran

Coolt det där med grönsakerna. Varenda maträtt var så snyggt dekorerad när vi var i Thailand. Riktiga konstverk! Kan hon göra vackra blommor av vattenmeloner också??

2011-12-17 @ 22:43:22
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0