Tjat och gnat

Jag var inte på mitt bästa humör tidigare idag och for fram som en virvelvind (eller vulkan som fått ett utbrott kanske) över rum som såg ut som slagfält för att det inte städats där, trots att det hade lovats dagen innan.

Prylar utspridda lite här och var och jag kan bli så irriterad över detta vissa dagar. Och då går det givetvis ut över dom närmsta (stackarna) i familjen.

Tur att jag inte skrev ett inlägg då för det hade ju inte varit ett speciellt trevligt sådant. Vilket får mig att tänka på alla dessa rosaskimrande bloggar där det bara är gulligull och snuttigt hela tiden!

Lever verkligen folk med barn sådana liv? Är det bara jag som skäller och gnatar och tjatar på mina stackars barn?
Städa rummet, häng upp jackan, packa ur skolväskan, gå tillbaka med disken, gör läxorna nu, ställ in smöret efter dig,plocka upp handduken....

Ja om man har äldre barn då..

Nog om det, nu är hemmet fint och jag är på gott humör!
Imorgon blir det umgänge med vänner och deras barn och på lördag blir det festligheter med släkten.




Kommentarer
Postat av: Anna

Nää jag lovar att du inte är ensam :)

2011-08-20 @ 17:55:21
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0