Mitt i natta

I vanliga fall vaknar minstingen i familjen strax efter sex, även om det är helg. Jag som är extremt morgontrött är mindre pigg dessa mornar.
Men nu på semestern har han faktiskt sovit längre, klockan har varit runt åtta-nio när han vaknat och det har varit lyx.

Men idag bestämde han sig tydligen för att återgå till det normala.
Strax innan sex var det bara att kliva upp.
Och inte nog med det, han tvingade mig att gå kutlutad runt bordet och köra små bilar där fram och tillbaka.
Inte fick jag smita undan inte.
Jag blev tvingad.



Emil och hans kompis

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Oj vilken stor kille han har blivit!

2011-08-12 @ 10:13:27
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: mormor

vad skoj att du har börjat skriva igen . Då vet vi vad som väntar oss på söndag morgon..

2011-08-12 @ 21:24:30
Postat av: Linda S

Oj, man hinner inte med. Tiden går för fort. Härligt att du har börjat att blogga igen :) Kram

2011-08-12 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0