Filmtajm

Jarmo jobbar natt, de stora barnen sover över hos sina kusiner och minstingen sover . Jag tittar på "Jiddra inte med Zohan" och kan inte låta bli att fundera över hur jag lyckats missa denna galet sjuka film.

Precis min typ av humor.

Tom så att jag lyckats att förtränga den obehagliga känslan av att möjligheten finns att jag skulle kunnat haft den oturen att bli fästingbiten tidigare idag när jag och barnen var ute i skogen och plockade svamp.

I flipflop och shorts.
Jag ryser när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Malin i flippflopp o shorts ska du väl inte vara i skogen..på med gummistövlar människa..uuuuueeek avskyr fästigar

2011-08-12 @ 07:58:29
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0