Det ska kännas när man gjort något..

I vanliga fall är jag pigg som en lärka på kvällarna men nu överväger jag på allvar att gå och lägga mig.
Jag är trött så in i och har ont i varenda liten muskel i hela kroppen. Tom så att det gör ont i nack/halsmusklerna när jag gäspar hahaha...

Gårdagens pass på Jujutsin var för det första den första kroppsliga ansträngningen jag gjort på många år (ja utom promenader och mitt jobb som är rätt fysiskt tungt då) och det var det dessutom sjukt roligt!!

Jag insåg lite väl sent bara att i den här träningen är man väldigt tätt inpå varandra.
Jag har lite svårt för sånt. Ja inte med min familj då men med andra...

Så det blev en liten personlig utmaning till där. Men det gick bra och jag är rejält laddad inför nästa gång.

Men vi var inte så många så nu tycker jag att är du tjej och bor i Lidköping/ Götene trakten häng på oss nästa gång!

18.30 på söndagar.

Kom igen nu!



Nej bilden har ju inget med det att göra men sköna sommarbilder får man aldrig nog av.
Och det blir så tråkigt med endast text..


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra gjort Malin! Jag vill börja Thai boxning istället..får väl se när och om det blir av:)Ha det bra:)

2011-08-30 @ 12:24:20
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Thomas Björk

Detta har inget med jujutsin att göra,vill bara säga vilken underbar tjej du är,der är alla andra i familjen mä.Thomas1

2011-08-31 @ 21:11:43
Postat av: Malin

Tack=)

2011-08-31 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0