Påskledigheten

Det här är jag idag. Mitten av april och sommarväder!
Jag njuter så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt...



Och Emil den pojken.. samma visa ikväll igen. Bad om nappen efter vällingen men innan läggdags tog han ut den och somnade gott. Igen?

Skumt som sagt..
Emil i nya mössan som visserligen inte behövdes just idag men man vet aldrig.



Blommor ja! Jag var tvungen att investera och göra lite fint förut. Jag kommer knappt ihåg vad dom heter eller om dom kommer att överleva men jag hoppas!! Fina var dom iallafall!





Ni minns väl förra året?



Ingen vacker syn inte.
Fröken Frost var elak mot dom.

Kommentarer
Postat av: SysterAnnA

Det är en spansk marguerit du köpt, råkar veta detta eftersom jag köpt såna själv, dom är superfina o står sig hela sommaren, i alla fall här:)

2011-04-20 @ 19:26:34
Postat av: Sara

Vilken fin mössa o jacka Emil har. Vi gillar dessutom grönt väldigt mycket i vår familj.



Lycka till med de fina blomorna! Tror du kommer lyckas bättre i år för nu kommer d väl ändå inga mer bakslag????

2011-04-20 @ 20:44:34
URL: http://casalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0