Kärleksmums och muffins

Dagen har varit fylld med bak och städ.
Som alltid när det nalkas kalas.

Riktig bullmamma!
Värre var det igår när jag for fram med barnen till Ica för att handla.
Emil drabbades av värsta tvåårstrots, ville absolut INTE sitta i kundvagnen stund där.

Han skrek i högan sky, tre fyra tanter stod verkligen och asglodde på mig (hemska mamman som försökte tvinga sin jätteledsna son i vagnen)

Jaja.. ni kan ju tänka er synen. Men förmodligen hade tanterna aldrig sett något sådant förut.
Och förmodligen har dom själva aldrig haft (trotsande) barn.

Kärleksmums, sockerkaksmuffins med chokladbitar och brownies blev dagens skörd.





Och tårtan. Som jag för engångs skull blev hyfsat nöjd med.



Kommentarer
Postat av: Em

Jösses vad duktig du är! Tårtan blev superfin! Å till stirrande käringar, brukar jag väsa just käringer! Om jag blir riktigt arg för att de lägger sig i på just Ica slår jag te med -å vad fan vet du om det!! Käring! Men finns ju vissa i min familj som då skäms men finns inget värre än när de lägger sig i!!

2011-04-03 @ 08:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0