Inatt..

Inatt drömde jag flera drömmar. I den första var det någon som ställde fram en vacker avlång kruka med rosa Magnolier. Det roliga med detta är att jag har noll koll på färger och namn men det var så tydligt i drömmen.

Rosa Magnolia.

I en senare dröm är jag inne i ett varuhus då plötsligt min mor och Thomas dyker upp.

Min mor utstrålar i drömmen en otrolig friskhet och strålar som aldrig förr.

Frisk från cancern.

Därefter följer en lång dröm där jag befinner mig i en lägenhet jag aldrig varit förut. Jag befinner mig där med en god väns syster (som jag inte träffat på många år) och dennes barn. Vi har en livlig het diskussion.

I drömmen är hon mycket stressad och uppriven, hon mår inte alls bra.


Nu på kvällen fick jag veta att systern som jag drömde om inatt blivit inlagd på sjukhus.


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Men Malin!

2011-04-28 @ 10:40:47
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Magnolia trädet är en symbol för passion,kärlek och äktenskap..så står det i min drömbok ialla fall..



Ta hand om dig

2011-04-28 @ 19:01:08
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0