Gonatt

Jag var trött och på dåligt humör tidigare ikväll.Små problem tycktes torna upp sig på varandra.
När jag la Emil för att sova bestämde jag mig för att blunda en stund jag med.

Jag vaknade av att jag hörde Jarmo och barnen bröta i tvrummet. Ni kan väl ta och plocka iordning här lite  så röjer jag upp  i köket hörde jag Jarmo säga till barnen. Mamma behöver vila lite.

Efter en stund så kom Jarmo och väckte mig och alla tråkiga måsten hade dom lyckats att trolla bort.

Mycket trevligare med en glad mamma sa Jarmo med ett leende när jag gjorde dom sällskap i tvrummet.

Jag håller med.



Kortet är taget igår. 18 ljuvliga plusgrader, säkert många mer i solen.
Det blev hamburgergrillning efter dagis, skola och jobb.




Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara barn& underbara Jarmo :-)



Jo visst har det varit mycket nu det sista för ALLA tycker jag..tycker det kunde få bli bra nu faktiskt..men så är det här i livet..KRAAM

2011-04-13 @ 08:21:22
URL: http://ht
Postat av: ♥anna♥

Härliga bilder!

2011-04-13 @ 11:00:29
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0