Skor i sikte.

Idag var en dag helt utan en enda planerad aktivitet. Vilken känsla att vakna upp, efter en behövlig sovmorgon och veta att man kunde göra vad man ville.

Så det blev en sen frukost, efter det  tog jag med Emil, Bella och två kompisar till henne ut på en långpromenad fram till byn.

Där framme var det valkampanj på högsta nivå med utdelning av diverse ätbara saker och ballonger. Vilka barnen satte på vagnen så vi såg ut som en liten vandrande kampanj när vi traskade omkring.

Ett besök på JA skor hann vi med, där hittade jag ett par riktigt snygga stövletter med mycket detaljer på som jag ska gå och prova lite bättre en dag jag är mindre omgiven av barn.
Lite lugnare så kanske.
Resten av dan var slapp och allmänt skön. Sådana här dagar får man inte för mycket av.

Imorgon står kalas för bror min på agendan, Jarmo jobbar extra och barnen ska försöka hinna med en sista sväng ut till Äventyrslandet. Gratis är ju gott som dom säger.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0