Födelsedagsfika

Måste åka och handla. Köpefika (finns det nåt trökigare?) men jag har inte orkat baka inför morgondagen.

För jag kan inte nöja mig med att baka en eller två sorter utan ska det va så ska det vara många, vilket jag nu inte orkar så det får bli köpefika.

Vad händer i morgon då?

Jo för exakt trettiofyra år sedan föddes en mycket bastant bebis. Med tro det eller ej, TVÅ kinder på varje sida!

Så tjock var jag. Jag har tänkt många gånger hur jag själv skulle reagerat på när min förstfödda tittar ut med dubbelkinder på varje sida. Jag har allt frågat mor min, men nä då.. hon tänkte väl inget speciellt.

Säkert...

Muterad jättebebis, det var jag det!

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Det kan man inte tro när man ser dig idag!

2010-09-27 @ 21:16:36
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha ha - lika underhållande som vanligt. Jag var en minisumo som liten pga all mat som ma tryckte i mig. Och alla kakor jag åt. Jag sprang av mig det - efter att doktorn sagt till ma att sluta ge mig så mycket mat :D



Hur som helst - idag är vi båda slanka o fina så wtf ;)



Kram!

2010-09-27 @ 22:51:04
URL: http://didasa.wordpress.com
Postat av: Mor

du var så söt så, med dina kinder och kolsvart hår

2010-09-27 @ 23:05:48
Postat av: Marie

Stort grattis på födelsedagen, Malin! Tror nog i alla fall att du var en alldeles förtjusande lten bebis med dubbla bullkinder:-)

2010-09-28 @ 09:56:16
Postat av: Anna Auf Rubenstein

ha ha ha Grattis!

2010-09-28 @ 13:35:54
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0