After Eight lenar

Markus och Bella skrev ner sina julklappsönskemål förut. Blev allt en lista som år efter år blir mer lik en tonårings önskemål.

Ju äldre dom blir desto dyrare blir det. Herregud, det duger ju inte med vilka kallingar som helst längre.
För att ta ett exempel.

Tur att man har en liten så att man fortfarande kan hålla fast den där andra speciella känslan lite. Känslan då inte själva innehållet räknas utan paketet i sig.
Jag fick en aning julkänsla här förut då jag satt och smaskade i mig efter eight och julskum.
Fastän det är ett tag kvar.
58 dagar
1 timme
47 minuter
2 sekunder.

Lugn, jag är vid mina sinnes fulla bruk. Det är så att min kära dotter har installerat en nedräknare till julafton på datorn. (Så vi har koll på läget här)


Men det går inte att frångå det faktum att det blir en annorlunda jul i år.




Tänk om allt vore lika lätt som tomteskum..






Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Åh tomteskum vad gott..

2010-10-27 @ 15:27:58
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, det är verkligen härligt med julen.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 21:24:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0