Jaha..

Vi kom att prata om jul häromdan. Jag blir som ett barn vid bara tanken på allt som hör den till.
December månad så stressar jag och njuter för fullt. I fulla drag. Jag blir som ett litet barn, och kommer förmodligen alltid att vara så.

Förberedelser, glädjen, maten, lukterna, glöggen, skratten. Allt som hör till älskar jag.

Maj, Juni, Juli, Augusti och September var dom enda snöfria månaderna i år. Just nu vräker snön ner ute. Barnen tjöt rakt ut av glädje förut, jag blev lite dämpad.

Det är vackert med snö.. Men inte än, det är för tidigt det är bara oktober.

Jag hade precis kommit till ro med tanken att sommaren faktiskt är över. Hösten är här men alla löv hann aldrig bli så där vackert illröda i år innan dom föll.

Jag håller på att ta in hösten och så kommer det snö?



Kommentarer
Postat av: Annika

Hösten, likväl andra händelser kan ibland komma med stormsteg och överumpla en. Saker som överumplar har ofta en tendens att göra en mer illa än nytta. Så bit ihop, hoppas och tro mycket. Så kommer allt att gå bra, det känner jag!

2010-10-22 @ 00:35:54
URL: http://oddistankar.blogspot.com
Postat av: Anna Auf Rubenstein

Fy faan det känns ju som det var vinter precis..usch usch usch blääää.

2010-10-24 @ 10:19:03
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0