Pysselkväll med släkta!

Fy vad tråkigt det är att vara hemma från jobbet när man ändå inte kan göra något för att ryggen säger stopp hela tiden. Men det är bara att gilla läget.

Ser fram emot ikväll då vi ska hem till syrran. Jag, barnen, mor och Thomas och bror min med familj för att göra lite julpyssel.

Vi var på slöjddetaljer i Skara i helgen och inhandlade lite material (folk måste undrat när dom såg min krökta gång) och sen var vi ute i skogen och hämtade lite granris för att binda kransar med.

Mor min skulle göra en av sina omtyckta pajer och lite glögg och lussekatter kommer även det att slinka ner.

Och nu vi är friska från förkylningar så nu ska vi kunna träffa henne. Ja förutom Emil, han är fortfarande förkyld så han och Jarmo får vara hemma i godan ro istället.



(lånad bild från allt i hemmet)

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Mysigt med pyssel, det måste det bli här med framöver! Ser fram emot lite julstämning på julskyltningen på söndag! Hoppas du blir bättre i ryggen snart, ta hand om dej!



Kram

2010-11-22 @ 14:47:29
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Vi har oxå sjukstuga hemma... Men det är ju såna tider nu. Man för göra det bästa av det hela. Vad kul med en pysselkväll... Det ska vi oxå ha i december...ser verkligen fram emot det. Ha en bra mån-dag. Kram Liliha

2010-11-22 @ 16:08:03
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Madde

Fina kransar

2010-11-23 @ 08:33:40
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0