Nu är dom uppe dom små ....

Jag älskar att julpynta, sätta upp alla stjärnor och få julfint hemma. I år har julstämningen infallit sig mycket tidigare för min del än vad den brukar göra.

Målet är då varje år att själv lyckas hänga upp julstjärnorna för hur svårt kan det vara?

Givetvis med ett leende på läpparna och utan något som helst problem med glödlampor som lägger av precis när man ska tända stjärnan, eller upphängningen till stjärnan som hux flux saknas..

Det slutar hursomhelst på samma sätt, år efter år.

En styck jag på väldigt grinigt humör ropandes på Jarmo som får komma och ta över eländet, fixa lite och tada.. tänt var det här!



Julgardinerna jag beställde från Ellos har inte kommit än.. dom ska upp direkt när dom anländer!





Mina fina fultomtar

Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

FINT o MYSIGT

2010-11-26 @ 18:29:31
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0