Men allvarligt..

Hur kan man komma på tanken att frivilligt åka till fjällen och dessutom betala för det?

Här finns ju snö så det räcker och blir över. Och med bilen kan man ju göra alla möjliga slags konster, rätt kul faktiskt! Händer massor när jag är ute och kör.

Jag har faktiskt börjat kunna slappna av så smått nuförtiden när jag kör bil. Jag andas normalt och vill det sig riktigt väl kan jag tom dra en trudilutt! Fast falskt då, sångröst är jag mindre känd för att ha.

Afterski och sånt är ju lätt ordnat i vardagsrummet, bara att tokbrassa värmeljus och fram med något drickbart så Voila!

En kompis till mig sa för ett tag sen att hon skulle inte ge sig förrän hon fått med mig och familjen till fjällen.

Aldrig säger jag. Har inga planer alls på att köra ihjäl mig i någon skidbacke. Eller åka störtlopp oplanerat. Eller tappa kontrollen helt så att jag lyckas åka IGENOM ett kyssande par som står precis där jag ska köra. Eller åka baklänges ner hela jäkla backen. Eller köra rakt in i taggtråd som finns oturligt nära backen som kan sätta sig i knäna som gör jätteont.

Eller behöva vara med om att dom får stanna hela jäkla liftanläggningen så att jag kan sätta mig på liften och åka upp.

Det klarar jag mig utan. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anna Auf Rubenstein

aaahahhhaaaaaaaahahah

2010-11-26 @ 18:29:10
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Maarit

Ja.jag håller fullständigt med dig...Åka till fjällen är över reklamerat..man kan ju bryta benen av att gå på en trottoar o ramla..

2010-11-26 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0