Bara inte någon lägger en hand på min axel..

Ikväll ska Bella iväg på kalas hos två tjejer i klassen. Temat är passande nog "Spökfest".

Jag och en annan mamma kommer att dyka upp en stund innan hämtningsdags... Ni kan ju själva räkna ut vad som kommer att hända. Ute i mörkret i videmarken.. när dom ska bege sig ut för att leta godis.

Det är då VI dyker upp.

Jag räknar med att dom blir rädda. Typ livrädda.

Jo men visst vi tar vårt ansvar som föräldrer vilket inte alltid är en dans på rosor.

Speciellt inte när den lille fan far i en..

Nu ska vi ha kul!

Trevlig kväll på er!



Så här vacker är hon ikväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, först trodde jag att ni har vart på en spök vandring och tatt kort på en zombie!xD

2010-11-03 @ 21:06:07
Postat av: Anna Auf Rubenstein

moooohhhaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaa

2010-11-04 @ 08:08:21
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0