Bilder

Satt och kikade på lite kort här på kvällen. Lillen sover gott och de stora barnen ville sova hos Thomas, Jarmo sitter och spelar dator i "garderoben" så jag sitter här och kikar. Vilka minnen man har, vilka kort. Skulle kunna lägga ut hur många som helst, men då får jag väl sitta hela natten..Så det blir några få.

När man sitter här och har all tid i världen att vara ego, så lägger jag genast märke till det tråkiga som händer när jag går ner i vikt. Magen förblir där, desto mer försvinner det tyvärr från kinderna. Skulle gärna ta tillbaka lite "hull" från graviditetstiden.


Jarmo bäddar ner sig i tron om att värkarna avtagit...


Emils sista timmar i magen



Blev dock en traumaförlossning för oss alla men tillslut kom han till världen


Blickar säger mer än ord


Ytterligare en solstråle som förgyller våra dagar. Den här varma sommarkvällen skulle Markus och Bella sova ute på altanen.


Åååååååh vad jag längtar till sommaren nu!!

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Aaahhh vilka fina kort! Love!



Ps) lite kaxigt att bädda ner sig under sin "frus" kommande förlossning... eller är det så veteranerna gör? :)

2010-03-12 @ 22:18:35
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Sara Gren

Förresten - jag saknar min gravidmage. Jag fick inga bristningar och trots att jag i slutet upplevde det lite besvärande med halsbränna och kisserier på nätterna kom jag o magen verkligen skitbra överens. Jag sprang ju trots allt till Netto och hem igen - i högklackat - kvällen innan dagen då värkarna satte igång (eller- två dagar innan jag skulle elva-fika hos Sofia ler) - utan några större problem.



Efter förlossningen gick jag omkring hemma o klämde på den "tomma" magen i tid och otid och tyckte att det kändes skitskumt att inget fanns där längre.



Kram!

2010-03-12 @ 22:24:34
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Malin

Hihi, ja så gör "veteranerna". Eller dom som vet att det tar ett dygn till typ, innan allt är klart. Har ju två stycken trettiotvå timmars förlossningar bakom mig..Huuaa mig...

Haha, just det ja...du hade ju bekymmer om ditt "elvafika" ja=)

2010-03-12 @ 22:32:51
Postat av: anna panna

ja men visst saknar man magen,det gjorde jag..men även min platta mage utan bristningar ;-)men det tog ju ett tag sen var man ju fin igen..nu får man ju se hur mycket man går upp vikt denna gång he he..men hoppas att jag slipper gå upp lika mycket som sist för nu väger jag ju trots allt ca 8 kg mer än vad jag brukar.. Du var såå fin när du var gravid <3

2010-03-13 @ 09:21:33
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0