Tankeshopping

Gick framme på byn igår och fönstershoppade lite. Eller heter det så, när man går inne i affärerna men inget köper? Näe, det gör det nog inte. Jag tankeshoppa bara då.
Så då blev det ett par snygga jeans från Sportinn , där har dom allt. En vit tunika. Bör även inhandla någon snygg munkjacka (jag växer aldrig ifrån dom). Spanade även in lite annat smått och gott.
Traskade vidare till Jaskor, där det hade inkommit vårskor, och sommar.. Fanns allt en del guldkorn.
Hon gav mig tips om kommande vintertrend oxå...mycket spännen, nitar och detaljer kommer det att bli. Till vintern då.
Men som sagt, det var i tanken, är ju inte högavlönad nu direkt när jag är mammaledig och spar på dagarna inte.
Men jag måste köpa nytt för jeansen och byxorna håller inte formen längre, de glider ner.
Måste ha omvandlat mig på något konstigt sätt..
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Åh jag ska till Göttorp i morgon - funderar på om jag skulle passa på och åka till Samboo o kolla - eller, tankeshoppa som du :)

2010-03-23 @ 22:46:04
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0