Slå till på stort

Jag är tyvärr lite dumsnål mot mig själv, men idag var jag bara tvungen att införskaffa ett par jeans och en munkjacka. Snålheten fick stå tillbaka, och jag kände mig bara nöjd med mitt köp!

Som tur är så lever jag med en livsnjutare. Då blir det ibland lite spontana inköp.
Som idag, ska vi avnjuta den här.
Jarmo fick ett sug på smörgåstårta igår, ringde fram och beställde denna skapelse....

Töserna framme på centrumcafet kan dom!!

Ha en trevlig fredag!! Ät gott och må super!


Kommentarer
Postat av: Anna karlsson

Eh fy fasiken va gött!!!!!



Trevlig helg på er!

2010-03-26 @ 15:57:47
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Sara Gren

För nu blev man ju inte hungrig...

2010-03-26 @ 16:40:30
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Thomas Björk

Mums......den ser god ut."spara en bit till mig och mamma är du snäll"plese!!!!!!!!

2010-03-26 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0