Senaste

Jo, Jag har ju missat att berätta att jag och Bella kom iväg tillslut på vår mor och dotter shoppingdag. Hon blev ju sjuk i samband med födelsedagen, men strax därefter var vi iväg.
Att hon fynda snyggt!! Hon fick ju en hel del pengar när hon fyllde år, så det blev nya kläder för hela slanten. Jeanstights, smala taighta jeans, (ska det bestämt vara nu oxå, enligt damen. ) Tunikor, skjortor, ja en massa snyggt som jag lätt kunde lagt beslag på om jag hade fått plats...

Emil mår bättre nu så medicinen gör nog sitt. Vi hoppas att det växer bort, förkylningsastman.
Själv börjar jag känna mig dassig nu med halsont och en "nu är feber på väg" känsla så jag tror jag går och gör min son sällskap i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0