Olika beteenden

Jag läste på en annan blogg om beteenden som man har med sig hela livet, från att man är liten tills man växer upp. En del bra, en del mindre bra.
För min del har tre saker varit typiska sen barnsben:
Jag har alltid för bråttom, fick jag höra som liten, i skolan och nu av Jarmo när jag tex tror att datorn ska komma igång exakt så fort som jag önskar, vilket resulterar i att jag trycker frenetiskt överallt, och då blir det helt enkelt inte bra...
Jag har alltid haft en liten tendens till att överdriva..eller förstora upp saker. Ja jag är och kommer väl alltid vara en dramaqueen. Det skyller jag över på min far och morfar...
Min fantasi har inga gränser. Även det har följt mig från att jag var liten tills nu.
Men om jag nu tog bort dessa egenskaper från mig själv, då skulle jag bli långsam,tråkig och .....jättetråkigt vanlig..
Och hur i allsin dar skulle då världen se ut??


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker inte att du ska plocka bort någonting...Jag tycker om den Malin som är:)



kram

2010-03-25 @ 16:41:15
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Eda

Alla har vi våra små egenheter som gör oss speciella inte plocka bort nåt då finns inte DU kvar

2010-03-25 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0