Blickar säger det mesta

Om någon frågar mig vad det första jag tittar på hos en person jag möter så är det ingen tvekan om saken, Ögonen.
Blicken säger så otroligt mycket om en person. Färgen tycker jag om att titta på oxå, fråga mig om vem som helst så har jag koll på färgen.
Men som sagt, ögonen är allt själen på en person. Med ögonen kan man inte ljuga, där avslöjas allt.
Empati, förakt, stolthet, glädje,hämndlystenhet,kärlek ja listan kan göras lång.
Så nu behöver ni inte fundera om ni möter mig och tycker att jag granskar er ingående....jag försöker bara läsa av er..

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att du inte ser mig nu då.

Mår väl lite upp och ner..Ibland blir det bara liite mycket! Känner en konstig inre stress:(



kram

2010-03-23 @ 18:02:56
URL: http://propellern.blogg.se/
Postat av: Anna karlsson

jag kollar kroppsspråket när jag läser av människor..omedvetet/medvetet..och ibland kommer man på sig själv att sitta och glo ut nån för man försvinner bort i tankarna..så jävla pinsamt..he he Kraaam!

2010-03-23 @ 18:50:12
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: Sara Gren

Ja d var en underbar toppendag på alla sätt o vis. Skönt när man fortfarande kan få känna då varje dag faktiskt redan är toppen. Då är d svårt att tro att d faktiskt kan bli lite alldeles extra bra :)



Ha ha ha vilken syn. Hundar o kaniner är inte att leka med. Inte heller koppel som snurrar flera varv runt ett lämpligt offer innan d bär av. Tur att man kan skratta åt skiten - självdistans - för det är förmodligen aldrig sista gången det händer :)



Kram!!!

2010-03-24 @ 07:25:38
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0