Förra helgen så...

Lagom till helgen kommer det lite bilder från den intensiva helgen som var.



Markus fyllde elva, fredagen fylldes med firande med familj och släktingar. Kvällen avslutade jag, syrran och Jarmo med lite Bandrock. ( Jag var grymmast, givetvis....)



Klassfotbollshelgen tillbringades ute på Kinnevallen, hela helgen lång. För er som har småttingar... bara att börja förbereda sig. Markus och hans lag vann, blev bästa fyran i kommunen, härligt det!



Slitna blev vi alla som synes efter en hel helg ute, fylld med spänning, kaffe, fika, mat, godis, tjöt, mm,mm



Emil roade sig han med.



Bella kämpade hon med. Hon hade sina matcher på söndagen.



Kvällen avslutade vi med morsdagfirande. Grillning i gott sällskap.



Supergod paj som mor min bakat.



Men det bästa var ju det här. Markus och Bella kom in med den här buketten på kvällen, värmande!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh my god..de där pajerna skulle jag kunna döda för...mmmmmmmmmm

2010-06-03 @ 16:05:22
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: ♥anna♥

VIsst är det mysigt med klassfotbollen! Jag tycker om när det är såna där familjefester! Barnen har så kul!

2010-06-03 @ 22:28:09
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0