Vägändring

I den här barnaskaran av tre lär man sig att dansa innan man tar de första stapplande stegen själv. Så var det med Markus som gick när han var tio månader, Bella gick strax innan året, och nu Emil. Han dansar så det står härligt till. Gungar med kroppen, viftar med armarna i luften följt av glada tjut och klapp i händerna. Är man lärd av mästarna så är man. Synen är oslagbar.
Barnen har varit i Skara med Thomas idag och åkt skridskor i skridskohallen ett par timmar. Att dom orkar, jag är och förblir imponerad. Vilket hålligång, men nu ligger dom sovande sen ett tag tillbaka.
Jag var en sväng i Skara jag med förut. Det började snöa lite lätt på ditvägen och jag tänkte att det är klart som den att jag kommer att hamna i värsta ovädret...Men jag hade tur, det blev inget.
Något som gjorde mig riktigt förvirrad var när jag var på väg tillbaka till Götene, man är ju van att ta avfarten till höger upp på E20, men...Då hamnar jag i en rondell, tänker frenetisktvart ska jag, skylten är ändrad likaså körbanan, får lite lätt panik innan jag fattar vart jag ska ta vägen. Hallå!!! Sånt vill jag gärna veta i GOD tid innan.Jag gillar inte att köra omkring i vintern ju!                                 


Kommentarer
Postat av: AnnA

Åkte du nya vägen hem?? Jag brukar ta den gamla, perfekt för det är inte så mycket trafik där:) 70 k/h visserligen men vem kör det...SysterYster

2010-01-30 @ 10:53:14
Postat av: Malin

Jag mena inte den här nya rondellen vi har( den har jag iofs kört vilse i oxå...jag mena en ny i Skara...=)

2010-01-30 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0