Tröga problem

Jarmo kom och sa häromdan, det fanns en artikel i Aftonbladet där jag kom att tänka på dig gumman.
Den om hon som körde med en älg under bilen, hon tyckte att det kändes lite trögt men gasade på ändå, det var den du mena, fråga jag. Japp sa Jarmo..
Nu var det ju inte en älg i mitt fall, men känns det som att det går trögt när du kör, gasa inte ännu mer som jag gjorde. Ett tips bara...
Snubbarna på shell hade aldrig i sin tjugoåriga verksamhet sett sådana däck, eller det som fanns kvar av det.
Jag hade åkt fram en dag med punka, tyckte att det tog emot på nåt konstigt sätt, så jag gjorde väl som man bör, gasa mer..Jag släpa fram däcket kan man säga. Slutade med att tre familjer var engagerade i däckbyte på torget på min bil den dan. Jag visste ju inte hur man gjorde.

Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Gött Malin!

2010-01-16 @ 23:33:18
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Sara Gren

Gud så underbart :)

2010-01-17 @ 09:59:59
URL: http://casalott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0