Dåliga skor!!

Vad förbannad jag blir när jag för en gångs skull köpt ett par dyrare stövlar/skor och sulan börjar lossna!! Den affären köper jag inte i så ofta, just för det är rätt dyrt, men då bör ju kvaliten vara likadan. Jag behöver inte säga vilken, finns ingen anledning, men jag blir jäkligt uppretad. Det är nämligen inte första gången. Jag har köpt till barnen någon enstaka gång där med, men nä, då kan man ju lika gärna köpa dom billigare då.
Jag ångrar att jag inte började blogga tidigare, tack vare att man gjort det så har man ju börjat läsa andras sidor också, och det är otroligt vad intressanta bloggar det finns. Sen finns det ju dom som inte intresserar en med, men man blir förvånad över hur många spännande människor det finns.
Jag har börjat få mina favoriter som jag bara måste besöka!!

Kommentarer
Postat av: ♥ anna ♥

Ja det är en stor värld, bloggvärlden. Man kan hitta många. Det gäller att välja ut några för man kan inte läsa alla.. =)

2010-01-17 @ 18:42:19
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0