Senaste nytt

Jag måste berätta om de senaste glada släktnyheterna!
Pasi och Marie fick en liten Ville i natt, snabbt kom han till världen, det är annat mot en annan som ligger i närmare två dygn..



Söta Anton som blivit storebror!


Släkten är värst...iallafall vår. En av singeltjejerna i " Dating in the dark" är min kusin Jenny .
Jag tvivlade aldrig på att hon skulle bli uttagen. Grattis till dig. ( Nu får man ju tillslut blogga om det..)



05.15. tidigt morgonfirande. En mycket pigg dam, och en trött herre. Minstingen sov



Senaste klädinköpet. Vem blir inte glad av dessa härliga vårfärger?



Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Köpte likadan body till Dimitris :)

2010-02-27 @ 20:34:03
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: angel

Jag gillar det du skriver skarpt också- Kvickt, hemtrevligt och lite jädrar anamma:)



Så välkommen att kika in igen. JAg hittar lätt tillbaka hit iaf.

Jag fick massa Göteneflaschbacks när jag såg din söta nuna på kort.. Tur att det mesta är minnen nu;)

Du får hälsa Jarmo med om han nu minns mig..

2010-02-27 @ 20:52:22
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: angel

p.s.. Vad oförskämt fräsch och fin du är. Trots åren som gått och 3 barn så ser jag bara den "gamla" Malin på dina bilder..

2010-02-27 @ 21:00:07
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com
Postat av: Malin

Sara, då blir dom tjusiga våra små=)

Angel,Tack,du är för söt!

2010-02-27 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0