28 december

Jag tror att några av er undrar hur det går för min mor.

Hon fick ju göra om röntgen på levern för dom hade sett en skugga där.

Idag fick hon brevet från läkaren. Där stod:

Svaret på leverröntgen visar glädjande nog ingen spridning dit!!

Jag tycker att det var personligt skrivet av läkaren som just skrivit glädjande.

Och ni kan ju tro att vi är glada.

Och lättade.

På torsdag gör hon sin tredje cellgiftsbehandling sen har redan halva tiden gått.

Sedan till våren när cellgifterna är avklarade återstår strålbehandlingen på 5 veckor.

Sen ska hon vara färdigbehandlad.



Det här fotoalbumet fick hon av syrran i julklapp. Troligen den finaste mest genomarbetade julklappen någonsin.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååhhh så skönt!!!!! Vad glad jag är för Er alla - som detta berör i själ och hjärta. <3

2010-12-28 @ 21:31:50
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Anna Auf Rubenstein

å vad skönt..kram

2010-12-29 @ 18:08:51
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff
Postat av: Malin

Ja, det känns sååå skönt!! Tack för omtanken=)

2010-12-30 @ 01:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0