Semesterplanering

Nu är det inte långt kvar förrän vi går in i min favoritmånad, Maj sköna vackra underbara kvällars Maj. ( Bortsett från all pollenskit vi i familjen måste uthärda, men det förnekar jag just nu vid tillfället, det håller ju ändå på hela sommaren så...)

Tråkigt att det kommer att gå så fort bara, den här årstiden. Men det beror väl delvis på att det händer så mycket då.

Semesterstugan är nu bokad. På en härlig camping i Falkenberg. Det blir vi i en stuga och brevid blir det Robban och Mariette med barnen. Ska bli så härligt, jag älskar havet, kusten, stämningen och atmosfären. Vi tog fem dagar, blir lagom för de minsta, och plånboken.

Men vi kommer nog att sakna tältningen lite, vi har ju åkt iväg ihop ett par år nu, med stora tält, spritkök och allt som hör camping till. ( Dock om än hel del bekvämsaker med oss)

Strömstad är ett av våra smultronställen, men i år kör vi på Falkenberg.

Lite lustigt, det slog mig att sist vi var där så var Markus lite över året. Nu tio år senare så kommer Emil att vara lite över året..

Här kommer lite bilder från hur det brukar se ut när vi ger oss av



In med så mycket som möjligt.



När barnen har somnat, sitter vi stora barn och spelar kort och mumsar på lite gott..



Jaha, här sitter vi och leker med den självutlösande knappen med kameran. Barnen passar på med annat..



I vattnet släpper vi dock inte ögonen från dom en sekund kan jag lova



Omtyckt av alla, krabbfiske. Försökte mig på att fånga en ål en gång, la ner det illa kvickt när jag hörde att dom tydligen är fridlysta. Och vad sjutton skulle jag gjort om jag hade fått en sån i håven?? Skrämt de andra förmodligen.

Ser fram emot ännu en härlig semster.

Kommentarer
Postat av: Sara Gren

Åååhh vad mysigt det ser ut!



Pollen verkar vara riktigt jobbigt. Jag har ju inte någon allergi alls men en kompis till mig höll på att nysa ihjäl sig för några dagar sedan då vi skulle mysa med vin i stadsparken - i gräset :P Slutade med att vi förflyttade oss hem till hennes balkong istället.



Jag gillar kusten med o camping men tyvärr är jag för bekväm när d gäller att leva d på riktigt. Jag har svårt för att duscha på campingar, d offentliga toaletterna... ja jag är ganska mesig...o när d gäller bada i saltvatten... maneter... nä d funkar inte.



Men annars gillar jag kusten o camping starkt :D



Förvirrat? Jo skönt att du är som jag här med :P



Kram!

2010-04-21 @ 22:59:28
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: Anna karlsson

Fucking wonderful!! Guuud va gött ore what??? LÄNGTAR TILL SOMMAR OCH SOL!

2010-04-23 @ 08:34:04
URL: http://dimones.blogg.se/hotstuff
Postat av: King of Saleby

Johannesvik i Kungshamn!!!

2010-05-01 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0