Grodor

Jag har alltid varit en sådan människa som gillar att roa omgivningen. På ett aller annat sätt, ibland lyckas grodor hoppa ur min mun, och det tycker vissa är jäääätekul! Syrran tex...men ibland låter jag dom komma med flit..(försvarar mig själv) Jag minns en händelse på mitt första jobb, var på en resturang, jag hade jobbat i ca två dagar kanske, så chefen kände mig inte än. Han sa nåt om kväll, eller sova, och då klämmer jag ur mig, Ja jag får ligga och gosa med mig själv jag, Jarmo jobbar ju natt. Insåg sedan hur dumt det lät, och hur det kunde tolkas, för chefen blev illröd i nyllet, och jag med då såklart..En annan gång, när jag sommarjobbade, så satt jag ute och blossade med en annan sommarjobbare. Vi diskuterade det ena och det andra, och började prata om plasten, där min sambo då precis fått jobb, det är väl ca 14 år sen kanske.
Jag sa att det var synd att så många hade blivit uppsagda där precis, och började prata om att Jarmo hade en jäkla tur som fick vara kvar, då han nyss börjat, och pratade om hur det kunde vara så, han kanske kunde mer än dom andra som hade varit där längre men fått gå?? Då klämmer den andra snubben fram, Jag fick sparken därifrån... Ojdå...sa jag.
När jag jobbade på Arlas resturang, så började det plötsligt dunka en skitbra hårdrockslåt ur radion.Jag kunde ju inte hålla mig, utan börjar dansa som en tok i köket, och headbangar allmänt knasigt. Vänder mig om mitt i detta och ser då herr chef över anläggningen stå där med öppen mun, och med ett antal personer i sällskap som han visade upp anläggningen för. Jaja, sånt som händer...

Kommentarer
Postat av: Anna Anka

Haaaaaahhhhhaaaaaaa jag skrattar ihjäl mig!!!

Jag känner igen mig en aning vad gäller det där med att grodor kan hoppa ur mun på en i bland..he he



U go girl!

2009-12-06 @ 19:56:49
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0