Fixa

Usch, idag blir en sån där jobbig måstedag. Ringa lite, fixa det ena och det andra, Måste ringa J, det var alldeles för länge sen jag hörde av mig, bör ringa till P oxå, men hon är så nykär nu så hon har nog annat och tänka på..Fixa klart inför Bellas lucia i kyrkan på söndag, åka och göra lite fint på Jarmos mammas grav, handla, ta ett röj i tvättstugan kanske, kolla med Christina vilken dag vi kan komma upp och gratta henne, ja lite av det ena och det andra.
Barnen hade förresten en härlig helg med sin mormor och Thomas. Dom var ute och åt gott, shoppade, var på julmarknad,mm.Tänk om alla ungar hade en sån tur att dom har en sån härlig mormor, då skulle nog världen se annorlunda ut.
Dom hade haft en stor poliskontroll när dom åkte hem från Skövde igår,polisen hade stoppat dom och bett Thomas att blåsa. Barnen undrade varför, och dom fick det förklarat för sig att dom kollade att man inte druckit sprit eller öl. Då sa Bella, Men, vi har ju bara varit på Mc Donalds ju!!
Det var iallafall två trötta men nöjda barn som kom hem igår. Vi avlutade kvällen med att kolla på den nya filmen 2012. Jag tycker den var bra, gillar såna filmer. Vem vet,kanske stämmer alla dessa profetior om det årtalet.Något är det ju iallafall med det årtalet då både majjafolket, Nostradamus, de kristna och vilka mer det nu var, som har sagt just det året.Men enligt geologerna ska ju iallafall solen vara betydligt starkare då.
Nä, det är nog inget, men tanken kan ju slå en.
Nu måste jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0