Pip till det

Jag blir en smula nyfiken när jag mellan varven ser att jag har besökare både ifrån Finland, Ryssland och USA.
Finnbesöket kan jag nog lista ut men Ryssland? Och USA?
Ni måste ju förstå att jag blir riktigt nyfiken här!
Är ni svenskar som är bosatta därborta? Eller översätter ni sidan?
Tell me, jag blir ju supernyfiken!
Och ni andra som glider in utan att lämna ett spår, jag tycker att det vore jättekul att veta vilka ni är.
Hälsningar från en som kanske inte kan sova bra snart och inte äta om jag inte vet.
Nä, jag överlever men kanske ett litet pip iallafall?

Kommentarer
Postat av: storasyrran

PIIIIIIIIP raka vägen från höla!

2012-02-15 @ 21:16:51
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Em

Ryssland?! USA? Nu blir jag med nyfiken!! Hoppas dem piiper snart! Hoppas det blir en bra födelsedag för Bella nästa vecka!! Kram

2012-02-18 @ 07:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0