Lussebakat var det här

Vilken lyx att komma hem från jobbet och se alla lussekatter som min kära sambo och lilleman bakat innan det var dax för dom att bege sig mot jobb och dagis.

 

Bilden är lånad från Arla!

 

Och jaaaaa sånt kan jag inte låta bli att skryta lite om. Trots att det har börjat bli en vana här hemma nu. Sist var det Vaniljbullar och Tigerkaka..

Han fyller snart år Jarmo, och jag var tvungen att köpa en viss symbolisk present, jag ska visa er sen men jag vågar inte lägga in en bild här om han nu skulle kika in här.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är hemligheten med Jarmo och hans bakeri egentligen? :)

2011-11-30 @ 22:01:13
URL: http://casalott.se
Postat av: storasyrran

Rediga karl!

2011-12-01 @ 12:44:40
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Malin C

Hemligheten ja.. Det är väl en liten blandning av att han vet om att vi (speciellt jag) blir glada, och att han tycker att det är kul, och att han och Emil sysselsätter sig med något roligt ihop.=)

2011-12-01 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0